O nás

Vitajte na stránke Mojortoped.sk. Sme sukromná ortopedická ambulancia, ktorá poskytuje precíznu a komplexnú liečbu pre pacientov s ochoreniami pohybového aparátu. Náš skúsený lekár je odborník v tejto oblasti a celý tím je pripravený poskytnúť odbornú zdravotnú starostlivosť na vysokej úrovni.

Čítať ďalej

Náš tím

MUDr. Vladimír Zahradník

Lekár s dlhoročnými skúsenosťami v liečbe a prevencií ochorení pohybového aparátu. Stará sa o pacientov všetkých vekových skupín. V spolupráci s jednodňovou chirurgiou a ortopedickým oddelením vykonáva široké spektrum operácií.

Teší sa na Vašu návštevu.

Ingrid Hupková

Zdravotná sestra s dlhoročnými skúsenosťami. Spolupracuje s lekárom pri liečení , príprave a riadení pacientov s ochoreniami pohybového aparátu. Pomáha pri vykonávaní diagnostických postupov a pripravuje pacientov na operácie.

Pripravená pomôcť Vám.

Objednať sa na vyšetrenie- dospelí a detskí pacienti

Objednať novorodenca na USG (SONO) vyšetrenie detských bedrových kĺbov

Ordinačné hodiny

PONDELOK

UTOROK

7:00 - 15:00

STREDA

ŠTVRTOK

klinický deň

PIATOK

Služby

Vyšetrenie a diagnostika pohybového aparátu

Vyšetrenie a diagnostika pohybového aparátu je dôležitá pre určenie stavu a funkčnosti pohybového aparátu, čo nám pomôže Vás liečiť

Liečba ochorení pohybového aparátu

Liečba modernými postupmi môže pomôcť zmierniť bolestivé príznaky a obnoviť funkciu poškodených kĺbov, svalov a šliach

Konzultácie k operačnej liečbe

Náš lekár vykonáva operačné zákroky a s polupracuje s nemocnicou a jednodňovou chirurgiou.

Kontaktujte nás

Môj Ortopéd s.r.o.